26 juni 2014

Glossybox Juni 2014

I förrigår fick jag Glossybox för juni 2014. Och vilket trevligt innehåll! Det var ett tag sedan jag var så här nöjd med Glossyboxen :)

Själva boxen är hur fin som helst, och designades av Lovisa Burfitt - en svensk illustratör som har jobbat för Vogue, Elle, H&M, Sephora och Guerlain. Oh la la!

glossybox

glossybox

 Och vad gömmer sig i boxen då? Ursäkta min suddiga bild ;) 

glossybox juni innehåll


1. Schwarzkopf Pro - BC Oil Miracle Finishing Treatment (bonus produkt): Vårdande hårolja som ger glans och motverkar frissighet, även med värmeskydd. Ska bli kul att testa den till mitt torra hår.

2. Benefit Cosmetics - They're Real! Mascara: Kolsvart mascara som ger längd och volym samt böjer, fixerar och separerar fransarna. Perfekt liten förpackning, ska testa på semester :)

3. Naked Lips - Organic Lip Balm, Sea Buckthorn: Innehåller havtornsolja och apelsinolja. 99% ekologiska ingredienser och 100% naturliga ingredienser. Doften är för stark för min smak, men mjuknar upp läpparna.

4. Nivea - In-shower Body milk: Typ balsam för kroppen. Appliceras efter rengöring i duschen, avvakta lite och skölj. Har redan testat den här tidigare, ganska skön, men ärligt så är det en onödig produkt. Duschar man redan med Niveas duschcréme, och smörjer sedan med Niveas Body milk, behöver man knappast den här in-shower milken.

5. Färg - Kajalpenna/inliner: Kolsvart! Gillar mycket! Fast å andra sidan har jag ett beroende för svarta kajalpennor. Cat eyes!

6. Naobay - Protective Shampoo & Shower Gel: 99% naturliga ingredienser, innehåller kamomillextrakt. Uhm, mm, inte testat, men tveksam till alla sådana allt-i-ett duschprodukter. Det är typ något som killar använder :) Doftar mild.

Jag är som sagt mycket nöjd med månadens Glossybox. Vad har ni fått i era?

Inga kommentarer: