24 feb. 2015

November och december 2014 Glossybox

Något försenat visar jag er november och december Glossyboxen. Bättre sent än aldrig ;)

November boxen som jag gillade ganska mycket:

november glossybox




  • Avsminkningsservetter från Topz - ganska bra!
  • L'occitane Shea butter handkräm - en av mina favoriter sedan en lång tid tillbaka
  • Model Co More brows Fibre gel - ger fylligare ögonbryn. Var lite skeptiskt, men den här tillsammans med ögonpenna funkar riktigt bra. Synd att jag fick light to medium vilket är för ljus för mig. Men jag kommer absolut att köpa den här. 
  • Make up Store läppglans - blev först besviken, jag passar inte i röda läppglans/läppstift men den här var inte så röd/brun på läpparna, snarare en naturlig rödaktig nyans. Gillar :)
  • Sumita Eye shadow pencil i champagne - gillade den här också. Jättefin färg, tillräckligt krämigt, sitter bra. 


December boxen , designad av Maria Nilsdotter:




  • Anthon Berg mörkchoklad med chilli, honung och mandel - onödigt, prenumererar inte på choklad!
  • Make up store nagellack i silver  
  • Burt's bees cerat - använt den flitigt, ganska bra
  • Sasco Aloe Vera gel - perfekt som after sun, efter rakning, osv. Allt-i-allo produkt. Användningsbar och naturlig.
  • JorgObé Peel off mask - den är svart och ska vara bra på att ta bort pormaskar och orenheter, men har inte hunnit testa den än
  • BellaPierre lösglitter - alltså kära Glossybox, wtf? Choklad och glitter i samma box?! Don't get me wrong, glittret ser väldigt bra ut och jag hade nog använt det om det var 1998, men nu..kanske dekorerar något med det. 






Inga kommentarer: