11 nov. 2014

Glossybox oktober 2014 Pop Art

Verkar som att jag använder bloggen endast för att lägga upp Glossybox bilder. Bläh :)

Måste säga att de senaste 3-4 boxar är jag ganska nöjd med! Sedan förra månaden får man en fullsize produkt från Make up store och det kommer man att fortsätta med i några månader till. Inte illa!

Oktober boxen är Pop Art Edition, boxen är snygg och inspirerad av Andy Warhol. Som jag kunde se i andra bloggar finns det olika design på boxen. Min såg ut så här (ni ser även Glossybox magasinet till höger, med Gwen Stefanis lookalike ;) ):

"glossybox oktober" "pop art"

Och innehållet:

"glossybox oktober" "pop art"

  • Dax alcogel Pear & Lily, 50 ml: doftar gott, perfekt för väskan eller resan.
  • So Susan - Universal blush: rouge som ska anpassa sig efter ens egen hudton, har inte testat än.
  • Make up store - High tech lighter i "Asteroid" - jättefin färg, tack och lov, så där bronzig-brun färg. Lite hård i konsistensen men jag använder fingrarna att highlighta kindben med, och då funkar den.
  • MeMeMe - Chick & Lip Tint "Coral Blossom": trodde först att det var ett till nagellack :) Har bara smetat lite på kinderna för att testa, var lite rädd att färgen var helt fel men nej, man blir inte korallfärgat på t.ex. kindben utan får bara lite subtil glow.
  • Schwarzkopf Professional - BC Bonacure Moisture Kick Beauty Balm: Kallas för BB-cream för håret, ska bli spännande att testa. 
Är som sagt supernöjd med månadens box. Spec med 4 st fullsize produkter (Dax säljs i 250 ml också). Bra produkter som jag redan har börjat använda :)

Vad har ni fått och är ni nöjda med månadens Glossybox? :)

Inga kommentarer: