23 mars 2013

Sveriges första riktiga skönhetsmässa - Acadermia

Idag ska jag till Acadermia - Sveriges första riktiga skönhetsmässa på Kistamässan, kolla även deras facebook sida, mycket bra uppdaterad. Jag köpte endagsbiljett via Glossybox mest för att jag kommer att få en goodiebag från Glossybox, värde 950kr, hehehe, men också för att det verkar vara ganska bra utställare på mässan inom hudvård vilket är mitt största intresse. Det kommer även att finnas AntiAging-Café och Champagnebar :). Dessutom får man som besökare minst 30% rabatt på produkter och får prova på skönhetsbehandlingar (funderar på duck lips, hahaha, not!).

Efter att ha sett listan med utställare och föreläsare skulle jag snarare kalla den för hudvårdsmässa och inte skönhetsmässa eftersom fokus är på just hudvård; seminarier fokuserar på AntiAge, fillers, bröstkirurgi och Eco-Tech Hudvård för att nämna några. Bland utställare finns Victoria Kliniken, Art Clinic, Stockholmskliniken, Beauté Pacifique, Annemarie Börlind, Cicamed, Dermarome Stockholm, Glossybox, Hypoxi, Nubar, Nioxin, Weleda. För hela listan klicka här. Det ska bli spännande att vara där! Lägger upp lite bilder senare. Ses på Acadermia :) 

Inga kommentarer: