14 apr. 2012

Fina smycken

Jag har nyss upptäckt två underbara prisvänliga webbshopar som säljer jättefina smycken. Med jättefina menar jag lite udda och "konstiga" för H&M, Glitter, osv. duger inte riktigt för mig :) Klicka på bilderna för att komma till respektive webbshop.


Den första heter Jo'sign Smycken och har ett rätt så stort sortiment med väldigt intressanta smycken. Åh, jag skulle vilja köpa allt :) Fri frakt men det tillkommer avgifter beroende på hur du väljer att betala. Betalar du via PayPal eller gör ett förskottsbetalning kostar det inget dvs. du betalar endast vad varan kostar. Väljer du däremot att betala med Faktura 10 dagar kostar det 29 kr, Klara Faktura 14 dagar kostar 15 kr, och postförskott är som alltid det dyraste valet 50 kr.

smycken

Är särskilt förtjust i halsbandet längst ner till höger: det är bergkristall i hylsa. Sååå fint :)

Som ni ser på bilden nedan heter den andra shoppen Calli. Till skillnad från Jo'sign har Calli lite mindre sortiment men inte sämre (se bilden nedan). Alltid fri frakt här också. Du kan betala med kort eller Payer, förskottsbetalning eller postförskott. 



På bilden ser ni urvalet av ringar. Priserna är lite högre än hos Jo'sign men med tanke på design är smyckena prisvänliga.



Jag kommer absolut att handla på båda, och en recension kommer så klart :)

Inga kommentarer: